Facebook Twitter Instagram LinkedIn Youtube

Lasgush Poradeci – “Lirika”

Vecorite e poezise... Vecori e poezise se tij eshte raporti me poezine simbolike. Poezia popullore per te eshte jo vetem objekt frymezimi , ...

Vecorite e poezise...
Vecori e poezise se tij eshte raporti me poezine simbolike.
Poezia popullore per te eshte jo vetem objekt frymezimi , por edhe burim mjetesh stilistike , fjalesh te rralla , sentetizem I mjeshterise dhe I gjinise kolektive . Poezia e L. Poradecit eshte mjaft fluide abstrakte e pakapshme , I cili ka tendenca te fluturoje ne mbreterine e fantazise ne vetvete . Per kete ndikoi semundja qe iu shfaq qe ne femijeri ai dhe gjendja e veshtire ekonomike kane ndikuar ne krijimin e nje botekuptimi te erret ………………. . Por poezia e tij u radhit nder poezite me te arrira dhe ai nder poetet me te suksesshem . Sepse tek ai u ruajten mbresat e para te poezise se Naimit , elemente nga jeta e thjeshte fshatare . 
Frymezimi I tij ishte liqeni , prane tij gjente qetesi , frymezohej. 
Poezia e Poradescit qendron larg te qenurit romantike dhe e angazhuar ne krahasim me poezine e periudhes se rilindjes, Kombetare. Ajo dallohet nga mendimet te thella , ndjenja labirintike e ide te fuqishme universale . Kjo poezi solli nje ndjeshmeri te re ne letersine shqiptare te viteve 30’ nje kerkim te thelle gjuhesor te formes e nje figuracion te rralle stilistik . Lasgushi e ngriti misionin poetic ne kulmin e aftesive te njeriut , duke e barazuar krijesen me zotin. Ne te gjitha poezite e tij Poradeci shprehet hapur se artisti I madh krijon per vete dhe se misioni I artit eshte t’I trasmetoje lexuesit kenaqesi e mesazhe estetike. Lasgush Poradeci nuk e ndan poezine ne menyre skematike sipas motiveve kryesore por ne baze te frymezimit dhe te konceptit qe ka ai per seclien cikel . Ne kete cikel dallohen poezite e peisazhit , poezite e dashurise dhe poezite filozofike . Por me thelle poezite e Poradecit jane te gjitha meditative filozofike . Krijimin e tij Poradeci e mbeshteti ne kater figura elementare qielli, dheu, uji, dhe zjarri, te cilat jane edhe temat e perhershme te poezise se tij. 
Lidhja qiell- dhe, dhe vdekje – perjetesi, realizohet nga dashuria qe merr ketu kuptimin e energjise jetesore e shpirterore . Ndjenja qe eshte e padurueshme ne poezine e Lasgushit shkallezohet si forme piramidike: shfaqet fillimisht pjesa horizontale , tregimtare me pas ngritja , kulmi zbritja dhe pjesa perfundimtare prape tregimtare.
Ne poezine “Kenge pleqerishte”, njehsimi I poetit me kengen behet qe ne vargun e pare “O kenge pleqerishte , ti vjersh e vendit tim “ me pas hyn ne ne brendesi , ne shpirtin e kenges se vjeter te tradites shqiptare. Kjo kenge nis ne kasolle , ne mal, pastaj me dhimbje e renkim ngrihet lart. Kjo eshte pika kulminante nga e cila zbritet vetem me fuqine terheqese te dheut potershem, si bresher dhe si lot. Ne liriken filozofike Lasgushi mediton qe mendja e vdekja nuk arrihet duke ikur por duke u pernallur me te . Kjo ide qendrore shfaqet ne tripliken e poezise simbolike ; “Gjeniu I anijes”, “Vdekja e …………..”, “Lundra”, . Ne baze te tyre qendron nje simbol anija, lundra,. Ne keto vjersha provohet ndeshja e shpirtit krijues me vdekjen ne udhen e idealit, te veteflijimit, I cili eshte I dashur I bukur sepse synon perjetesine . Ne keto 3 poezi del I qarte motivi I vetesakrifikimit. 
Me poezite e natyres Poradeci jo vetem ben, pershkrimin e natyres por edhe boten e jashtme njerezore e cila shoqerohet me trazime shpirterore, tek poezia Poradeci”: 
“Duke nisur udhetimin ….. . qe buron prej shen Naumit, keto vargje ne dukje japin te dhenen e jashtme gjeografike , por shpreh dhe dhembjen njerezore per ndarjen dhe bashkimin e atdheut te shqipetareve . Kete dhimbje e jep edhe vjersha “Mbarim Vjeshte”, Shpreh dhimbjen e madhe te largimit te njeriut nga jeta , e cila po I shuhet ne horizont . Por mbi brengen e ikjes dhe mallin per te kaluaren ngrihet krenaria e poetit per per plagen e vetvetes . Dashuria per L. Poradecin eshte fuqi themelore jetesore, tokesore, e qiellore,. L. Poradeci ngjason me Naimin kur e krahason , njeson dashurine me dukurine trupore dhe shpirterore te vashes se dashuruar . Poezia e dashurise se Poradecit shfaqet me e arrire ne lirikat personale te tij . Tingellon I vecante zeri I tij , figuracioni original dhe variantet e ndryshme te ndjenjes se thelle . Titujt e lirikave nuk dalin si emertime por si nje figure dhe ata jane pjese e vargut ose varg I plote . Te gjitha keto lirika marrin karakterin e variantave te nje teme . 
Ne vjershat Lasgushi nuk shpreh agresivitet shenja fyerje per vashen ose per dashurine sepse dashuria per te eshte kuptimi I jetes . Kurse mardhenia me te behet flake derisa arrin gjendjen me te larte shpirterore . Lumturia e bashkimit , shkrirjes dhe dhimbjes e largimit dalin ne formen e varesise se perjetshme dhe eshte pikerisht kjo qe e ben poetin ta shohe dashurine si liri dhe roberi. 
Po mbushen 100 vjet qe Shqiperise I lindi Poradeci., poeti me idealist I saj , ai qe do ta quante veten e tij zog te qiejve. 
Per vite me radhe do te dukej se qielli ishte shtepia e tij e vetme , streha e sigurt e poeteve, kur toka dhe vendi qe I ka pjelle behen te huaj per to. Lasgush Poradeci e kaloi shumicen e jetes se tij ne nje vetmi sa te larmishme aq edhe luksoze, nga ato qe fati I ruan vetem per shkrimtaret e medhenj . Ne 100- vjecarin e tij ai eshte me I nevojshem se kurre Shqiperise se sotme . Sepse ajo eshte e perballur ,e zhytur me mllef e grykesi vulgare. 
Tek vellimi poetic”Vallja e yjeve” , pooezia e dashurise eshte ajo qe mbizoteron tek ajo larmi formash e kuptimesh te poezisve te tjera. Dshuria eshte nje force universale dhe e fshehte qe I komandon dy te dashuruarit “Vallja e yjeve”, ka karakter kozmoganik. Forca qe qe I ve ne levizje yjet qe u jep zjarr e jete eshte dashuria . 
Ne liriken e tij te (poezise) dashurise Poradeci ka nje distance kohore dhe fisnike nga ………….. I dashurise . Ne fakt ajo cka I intereson me shume Lasgushit nuk eshte objekti I dashurise por vete ndjenja. 
Nje tjeter element qe spikat ne poezine e tij eshte malli . Malli eshte nje nuance e poezise se dashurise si nje ndjenje universale , por e cila mben ne vetvete edhe dhimbjen e nostalgjine . Dhe bashke me mallin edhe distanca sjell nje fryme pesimiste e cila del si nje pjese e jetes . 
“poezia filozofike dhe e natyres . Tek cikli “Vallja e perjetesise”, poezite , lenda , jeta, fryma , qellimi, ndjenja dhe njeriu, kane ne thelb filozofine. 
Menyra e trajtimit te tyre eshte personale dhe me art . Ne to del edhe me qarte figura e Lasgushit si nje idealist I lindur . Ne to ndihet qarte shaetesimi I poetit per te njohur natyren , forcen levizese te saj, te zotit , te njeriut, dhe raportin mes tyre . 
Tek poezia “Fryma dhe qellimi”, poeti me nje loje fjalesh te thjeshta jep nje mesazh filozofik I cili e ka burimin tek qellimi I gjithckaje . Ne poezine “Njeriu dhe zoti”, poeti vajton pamundesine e njohjes se krijuesit si nje rruge e pafund . Ndersa mendimi I tij del me qarte tek “Perjetesia , ne poezine filozofike Poradeci u perpoq te zbertheje artistikisht thelbin e kategorive te pergjithshme filozofike . misterin e pasionit , te ndjenjes, te bukurise, e te dashurise , ne kuptimin, me te gjer te saj dhe te fshehten e frymes se krijimit . Ne poezite filozofike frymezimi poetik leviz ne nje orbite te shqetesuar nga tokesorja te kozmikja , nga matrialja tek idealja , nga qenia te zoti dhe , anasjelltas, te perjetesise dhe madheshtise se njeriut. Kategori te tilla si fryma dhe qellimi , lenda dhe jeta , hapesira dhe koha , kuptimi ne pergjithesi I ekzistences se qenies trajtohen ne teresi mbi bazen e fiulozofise idealiste . 
Ky eklektizem filozofik eshte I nderthurur edhe me gjithcka positive qe kishte marre poeti nga filozofia e mjedisit shqiptar . Kjo beri qe ne poezine e tij njeriu te mos jete I trembur por I guximshem I cili kerkon te hyje net e fshehta universale dhe kerkon te arrije persosmerine e tij shpirterore , per t’u harmonizuar me tendencen e perjeteshme dhe te persosmerise se universit . Ne poezine e tij filozofike kjo eshte konceptuar ne menyre romantike dhe sjell imazhin e nje bote te paster te pakorruptuar. Ne poezine filozofike mbi frymezimin poeti perpiqet te zbertheje te fshehten e zjarrit, te krijimit. . Ne poezite “Shpirti” , “Zog I qiejve”, “Rimbeshtetem ne tryeze”, “Ylli”, etj sipas konceptit idealist jepet ideja se frymezimi eshte nje eksitim hyjnor dhe vete krijimi eshte I shenjte e mbi gjithcka , mbi cdo veprimtari tjeter njerezore . Pjese e poezise filozofike Lasgushiane eshte edhe poezia e dashurise . Dashuria per poetin fillon me krijimin e botes nga hyjnia . Ajo zbret nga kozmosi ne toke dhe nga ky perceptim dashuria merr atributet e krijimit . Eshte tipari me I qenesishem I materies – levizja , lidhet ne kete poezi me ndjenjen. Eshte pasioni , ai qe , sipas poetit , I jep tronditjen e dridhjen , materies. 
E perceptuar mbi konceptim idealist , ndjenja merr edhe vetite e materies, kurse brenda simbolet e poetike romantic perftohet ideja se jane pasione te fuqishme ato qe levizin e trondisin gjithesine . Ky shpirtezim I Universit , e Natyres, sjell tone optimiste ne poezine filozofike , pavaresisht nga konceptet idealiste . Qe ketu nga shkallezimi poetik, Lasgushi vjen tek ideja tjeter se pa passion nuk ka krijim e as zhvillim. E gjithe jeta njerezore ecen perpara , hedh vallen e perjetesise , duke flijuar thjesht energjine fizike , mendimin e djersen, por edhe shpirtin . Dhe jane pasionet dhe idealet e larta ato qe I japin forcen dhe gezimin e jetes njeriut . Me forcen qe poeti adhuron te bukuren , me ate zjarr qe e shpirtezon dhe jeton natyren me ate force u beson ai idealeve iluministe te se vertetes dhe te lirise . Dhe pikerisht kjo force I harmonizon keto misione me nje koncept lirik te fuqishem . 
Ne trajtimin filozofik te ndjenjes dhe te dashurise ne poezine e Lasgushit kemi nje konceptim te njejte me ate te te gjithe romantikeve evropiane te cilet iu perkushtuan ndjenjes dhe e idealizuan ate . Thelbi I madheshtise harmonizuese te Universit , I pasionit e I lumturise se idealizuar mbeti qiellor dhe misterioz per poetin . Por nga ana tjeter , ai e perballon me optimizem dramen shpirterore . Ndjenja per poetin , e lashte , sa bota , ashtu si bukuria mbetet perhere e re dhe permbledh ne vetvete si gjithesia tokesore, te gjitha te kundretat: 
Dashuri ! heu ! mall I ri ! 
Dashuri ! Kenge e durimit ! 
Ti liri ! Ti roberi ! 
“Vallja e yjeve” Lasgushi eshte poet I letersise sone te tradites ne krijimtarine e te cilit poezia filozofike zuri nje vend shume te gjere . Ne te ka meditacione pasionante dhe sisteme origjinale figuracioni . Ne teresi problemet e shpirtit , te qenes se tij mbeten te erreta , por kjo per shkak te veshjes poetike te mendimit , por prej vete kontradiksionesh te mendimit idealist te tij . Ne poezine e Lasgushit sin e gjithe poezine e shquar romantike . natyra eshte peisazh piktori , ajo eshte , bukuria, e mira , e madherishmja , se ciles ai I rrefen dramen shpirterore te kombit dhe jeton ne kompleksitetin e vet , me gezimet dhe vuajtjet e veta . Nder elementet e natyres ai sjell ato qe pergjigjen nje gjendjeje a mendimi te caktuar, por pa I lene si te thjeshta te shpirtit te tij . Natyra Lasgushiane eshte si nje tempull madheshtor , ku poeti rrefehet me tere sinqeritetin e tij per gjithcka . 
Ky tempull eshte , atdheu I konkretizuar dhe I ndryshem , me vendlindjen , liqenin , dhe malin. Komunikimi me te eshte organik e I domosdoshem . Gjate gjithe jetes vetem me kete natyre I rrefen shpirtit te tij thesaret poetike duke e shpirtesuar ate . 
Dhe kjo ishte me se e natyrshme , sepse gjerat e shenjta nuk vendosen kudo . 
Megjithese jetoi per nje kohe te gjate jashte vendlindjes, ashtu si , Naimi , Mjeda etj, ai s’lidhet dot me asnje peisazh tjeter . Natyra shqiptare e konkretizuar me Poradecin 
Thith patriotizmin , idealet demokratike , idete iluministe , pasioni dashurine dhe shqetesimet filozofike te tij. Ndaj ajo eshte plot levizje , gjalleri, gezim, e ritem , vuajtje e shperthime dhe aspak nje qetesi harmonike ku ai gjen prehjen shpirterore . 
Ne vepren e Lasgushit te natyra gjen tipare komplekse , qe I dikton. 
Ne thjeshtesine dhe bukurine e saj ajo eshte parajsa e qetesise , por eshte dramatike dhe te nxit per meditime filozofike , Liqeni I shqetesuar , mali I menduar , rigjenerojne shpirtin, pershperisin ne fshehtesi nje bisede te xjarrte per atdheun dhe per dramen e tij, per valimin e shpirtit te vet , gezimin vuajtjen dhe vete sakrifikimin . Stinet e motit flasin per stinet e dashurise e te jetes . Kurse gjahtari , qe ne tere boten romantike na dallim nga ajo klasike sjell ndjenjen e vetmise te poezia e Lasgushit rrezaton gezim jeta , vitalitet e ngrohtesi . Dhe ne tere kete dialog poetik mbizoteron dashuria per Shqiperine per njerezit e saj , per lirine shoqerore , demokracine e jeten , vargjet: 
Tungjatjeta , tungjatjeta. 
Vend o vend ku cel junapi. 
Jane nga pershendetjet me intime , me te ngrohta , qe I kane bere poetet tane Atdheut. 
Natyra ne poezine Lasgushiane te krijon nje ndjenje hapesire , perjetesia , levizjeje dhe lirie, dashurine e gezimi. 
Arti poetik I Lasgushit ushqehet ne disa burime . Imagjinata e lindur dhe pasioni I ndezur u fuqizuan nga kultura e gjere dhe arti populluar. Ne poezine me te mire Lasgushiane verbi dh shpirti ikrahines se tij fitoi nje tingellim e sensualitet te ri, .Ajo cka ishte origjinale, e vecante net e, e pershkruar nga nje bukuri na?ve eshte ngritur ne shkallen e ndjenjave e te emocioneve te pergjithshme njerezore. Ari popullor nuk erdhi ne poezine etij si nje material i perpunuar, por si nje element strukturor I rendesishem.Edhe konceptimi aq dramatik I lirikes, aty e ka burimin.Poezia e tij nis tek tradita me e mire popullore, tek folklori I jugut dhe u ushqye me pas tek poezia e Rilindjes, sidomostek ajo e Naimit.Kultura e gjere,njohja e thelle e letersise boterore, sidomos e asaj europiane, ia pasuroi shpirtin dhe imagjinaten, I perpunoi shijen dhe aftesine per te shprehur bukur ate qe ndiente, por nuk e preku dot origjinalitetin dhe ngjyren kombetare te poezise se tij.Prandaj me te drejte R.Ismaili pohon se L.Poradeci eshte superior ndaj atyre qe mendohet se kane ndikuar mbi te.Vecoria me kryesore e poezise lasgushiane eshte lirizmi, I cili nuk eshte thjesht shprehja poetike e nje shpirti te bute, po e nje shpirti te thelle , qe eshte sa I embel ne adhurim, aq I hidhur I eger e I rrepte ne urrejtje.Kjo duket tek sarkazma e satira e rrepte qe buron nga revolta plot passion e nje zemre te virtytshme ndaj nje bote ku sundon vesi e marrezia, ndaj nje realiteti lu mbytet liria dhe e verteta.(“Naim Frasheri”,”E fundit merzi”,”Eskusioni teologjik I Saludit”etj.Poezia me e mire e Lasgushit,karakterizohet nga sinqeriteti,shperthimi I ngrohtedhe lakonizmi.Ndjenja e thelle poetike lidhet jo vetem me gjendjen pasionante, por edhe me pershkrimet.Kur ai pershkruan ne nuk shikojme, por ndjejme se si gjerat e thjeshta, te imeta, te pakapshmenga syri, I njeriut te zakonshem, behen rrezatuese.Fjala ne poezine e Lasgushit ka nje rendesi te vacante.Ne te ashtu si harmonizohet mendimi me qetesine e jashtme, tingulli me ritmin.Muzikaliteti I poezise se Lasgushit eshte I pamdare atributet e tjera.Ne menyren e konceptimit poetik, te strukturimit te mendimit dhe te krijimit te figures ai paraqitet si fenomeni me kompleks I poezise shqiptare , qe e ridemensionoi fjalen shqipe dhe figuren artistike qe gjeti ne poezine me te mire te rilindjes dhe ne ate popullore. 
Dime qe shkrimtaret demokratik e revolucionar te viteve 20 , ashtu si paraardhesit e tyre, vuajten e sakrifikuan se bashku me popullin e tyre dhe per liri edhe per kulture e perparim . Ndaj heroi lirik I poezise se Lasgushit eshte I ndregjegjshem per misionin fisnik qe I ka vene vetes , ate te sakrifikimit per ideale te larta . 
Dhe ai shperthen me optimizem , 
Se prapa le vazhden e ndritur , 
Q’e hapa me shpirtin fatos, 
Fistonin gazmor ku pat shkitur , 
Valim – I anijes q’u sos. 
Lirikat me te fuqishme te Lasgushit e kaluan qe kur gjysmen e shekullit , dhe qete – qete po e kapercejne te teren ate . Deri ne vitin 1925 ai kishte botuar poezite “Naimit”,”Gjuha e zjarrte”, “Zog I qiejve”, “Lundra dhe flamuri”, dhe dhjetera poezi ku adhurohet natyra shqiptare ku zien jeta nga zjarri I dashurise dhe I bukurise ku vasha shqiptare mbetet gjithnje e menduar super dhe trimi shpirtdjegur . 
Keto vite thithin pa e shteruar energjine me te madhe krijuese te poetit . Ne vargjet e kesaj poezie qan shpirti I perveluar per liri , demokraci, culture e perparim , per ngrohtesi e dashuri . 
Lasgush Poradeci , duke qene patriot e dashurues I lirise , ne vitet 20, ne periudhen kur te qenit Kamle vazhdonte te vihet ne pikepyetje , I kushtoi ceshtjes se pavaresise kombetare poezi sublime , si” Bjeri telat”,”Naimit”, keto krijime plot ndjenje , me nje fryme te theksuar popullore , ngrihen ngushte me momentin politik . Poeti krijon tablo te mrekullueshme masiv e, te ndezura nga gezimi I fitores , ku jane vleresuar drejt forcat kryesore te levizjes kombetare , gje qe perben edhe linjen me demokratike te kohes. Tronditjet e medha te viteve 25-29, Poradeci I dha ne poezi me nje fizionomi sociale , politike e filozofike te percaktuar , duke e portretizuar artistikisht epoken . 
Poezi si “Naim frasheri”,”E fundit merzitje”, jane quajtur krijime te shkurtra vetem ne frymen e patriotizmit te Rilindjes . Por me te vertete ne to shpertheu hapur e me force urrejtja per pseudiopatriotizem e obskurantizem , qe misherohen ne sistemin feudal mesjetar , ku perms iluzionesh , vete zogu percaktohet si “Prijes zalli”, apo si “demon “ shkretira qe kalon si vaj ne duar . Lasgushi ndoqi rrugen e rilindesve . Ai solli simbolet e Kamilit , Naimin, gjuhen , kengen pleqerishte me 1925. , fill pas deshtimi te Revolucionit Demokratiko – Borgjes , pikerisht per te treguar se me kete permbysje nuk rrezikon vetem demokracia , por edhe kombi . Naimi, figura me e madhe e Rilindjes , ne kete poezi vjen si si simbol I njeriut , qe jetoi me guxim dhe I shkrimtarit I cili e quante jeten nje beteje te gezueshme ne emer te lirise , te perparimit , e demokracise . Adhurim , vleresim dhe percaktimin per Naimin , poeti e pati shprehur me zjarr ne poezine e botuar kohe me pare me titullin “Naimit”. Qellimi pse Lasgushi I rikthehet kesaj figure qendron n efaktin se urrejtja e tij dhe e popullit te tradhetuar jane dhe nepermjet figures se Naimit ai ka per qellim te ndricoje ate qe nuk mund te thuhet hapur . 

KOMENTET

$hide=page

Një lojë e krijuar nga maturantë

Reklamë
Name

Analiza,25,Analizë,1,Anglisht,3,Aplikimi A2,1,Arte,4,Biologji,12,BLOGGER,1,Detyra,18,Detyrë kërkimore,1,Drama,7,Edukim Fizik,1,Ekonomi,1,Ese,16,Ese Letrare,3,Filozofi,7,Gjeografi,3,Histori,6,Histori Arti,3,Informacione,28,Informatikë,2,Italisht,1,Kimi,7,Letersi,28,Letërsi Matura,1,Libra,9,Llogarit Piket,1,Lufta dhe Paqja,1,Matematikë,8,Matematikë Matura,1,Matura,23,MesueseAurela,3,Njoftime,8,Përmbledhje,3,Poezi,9,Projekt,37,Proza,9,Qytetari,2,Referat,3,Revolucioni Francez,1,Rezultate,3,SEO,1,Shkenca,1,Shkencë Toke,2,Shkrime,6,Skema e vleresimit,5,Tech,1,Teknologji,1,Test,1,Universitet,21,
ltr
item
Banka e Fundit: Lasgush Poradeci – “Lirika”
Lasgush Poradeci – “Lirika”
https://4.bp.blogspot.com/-8lcLH1VkSSo/WLW3WHADyWI/AAAAAAAAACc/Uf-dbQK2D0UUWS0O1XEUCY7lgXnq36JWgCEw/s320/Lasgush-Poradeci.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-8lcLH1VkSSo/WLW3WHADyWI/AAAAAAAAACc/Uf-dbQK2D0UUWS0O1XEUCY7lgXnq36JWgCEw/s72-c/Lasgush-Poradeci.jpg
Banka e Fundit
http://www.bankaefundit.com/2017/02/lasgush-poradeci-lirika.html
http://www.bankaefundit.com/
http://www.bankaefundit.com/
http://www.bankaefundit.com/2017/02/lasgush-poradeci-lirika.html
true
6959114630447888504
UTF-8
Të gjitha postimet u servirën Nuk u gjet asnjë postim Shiko të gjitha Lexo më shumë Komento Fshi komentin Fshi Nga Kryefaqe FAQET POSTIMET Shiko të gjitha REKOMANDOHEN TË LEXOHEN ETIKETË ARKIVA KËRKO TË GJITHA POSTIMET Not found any post match with your request KTHEHU NË KRYEFAQE E dielë E hënë E martë E mërkurë E enjte E premte E shtunë Diel Hënë Martë Mërkurë Enjte Premte Shtunë Janar Shkurt Mars Prill Maj Qershor Korrik Gusht Shtator Tetor Nëntor Dhjetor Janar Shkurt Mars Prill Maj Qershor Korrik Gusht Shtator Tetor Nëntor Dhjetor tani 1 minutë më parë $$1$$ minutes ago 1 orë më parë $$1$$ hours ago Dje $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago më shumë se 5 javë më parë Ndjekës Ndiq Kjo përmbajtje është PREMIUM Ju lutem shpërndajeni që të aktivizohet Kopjo të gjithë kodin Selekto të gjithë kodin Të gjitha kodet u kopjuan në kujtesën tuaj Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy